Friday, August 26, 2011

Aku pilih MARIA ARAGON .. Lol :)

Assalamualaikum ..


Di kala hening subuh menjelang, aku update blog.. Mesti korang tertanya tanya dah kenapa kau ni tak reti tidur ke? HAHA * aku ni susah sikit nak tidur. Lepas subuh nanti baru tidur sampai ke petang. Ish ish anak dara apa kau ni. Kesah? Kesah la jugak kan. Tak elok kata orang anak dara tidur sampai ke petang. Teruk teruk * ibu aku selalu bebel 


Okay semua. Tertera tajuk seperti di atas, mesti ada orang pelik kan kenapa tetiba aku pilih MARIA ARAGON.. Hanya aku seorang yang tahu jawapan. Korang kenal ke siapa dia? Klik SINI dan korang akan kenal siapa gerangan dia. Ekhem ! Lagi lagi ada orang banding dia dengan MADDI JANE. Nak tau siapa dia ni pula? Sila google. Mereka berdua masing masing masih terlalu muda dan ada kelebihan tersendiri..


Mesti ramai fans Maddi berbulu bila baca aku pilih MARIA dari MADDI. Aku mengaku Maddi menang bila dendangkan Price Tag sebab dia ada banyak hits dan Maria tak boleh lawan dia. Tapi aku lebih suka Maria sebab dia comel dengan gaya sendiri dan dia pandai berinteraksi dengan camera. Maria lebih nampak low profile dan muka dia macam innocent. Maddi nampak matang dari umur akan tetapi suara dia lagi bagus dari Maria. Aku mengaku yang itu. Tapi aku tetap lebih dan lebih sukakan Maria.


For your information, Maria mungkin lebih famous dari Maddi sebab dia dah siap jumpa LADY GAGA dan berduet ' Born This Way ' pada 3 Mac 2011 di Toronto. Omg, hits dia meletup aku cakap kau. Actually suara dia tidak la terlalu bad sangat. DIA ADA SUARA YANG UNIK DAN COMEL --" * kalau tak, takkan la Lady Gaga berduet dengan dia kan




Terserlah kecomelan si kecil ni * geram

Aku selalu tengok video Maddi yang sudah direcord but Maria sering menyanyi dan bijak menggunakan instrumen secara LIVE !

Ps : Maaf kepada fans Maddi Jane sebab aku buat entri macam ni. Setiap orang ada pendapat masing masing dan aku tak halang pun korang minat Maddi Jane. K bai

2 comments:

xanders.co said...

Kenal dia ni. pakej dia even lagi lengkap dari Maddi Jane sebab boleh play some instrument. i agree dgn point you, dia lagi bgs dari maddi jane :D

jemput ke entry i :
amirulspurs.blogspot.com

Syafiqa said...

Suka dua2. Dua2 suara best, terus mengharapkan suara sy boleh sedap macam suara diorg :D