Sunday, October 16, 2011

Siapa kata aku tak rindu?

Assalamualaikum and hello readers :)


Wuuuu, rasa macam lama je aku tak update blog ni. Bersarang dah ke apa. Aku cuma sempat log in tapi tak boleh buat apa apa langsung. Oh lupa, aku sempat juga blogwalking actually. Keinginan nak update tu ada tapi rasa macam takde mood je. Asal aku tekan new post, aku mesti pangkah balik. Dah kenapa kau?


Sini aku nak share dengan korang 1 benda. Aku dah start kerja dah. Yey! Seminggu dah aku mula bekerja. Alhamdulillah. Mungkin sebab aku dah kerja kot aku jadi takde mood nak update. Eh tak la sampai macam tu. Aku kerja mungkin letih kan. Balik malam dah pukul 10, so masa aku terhad nak duduk lama lama depan laptop ni. Aku mampu jengah and blogwalking je. Tu pun hanya sekejap sebab esoknya nak masuk kerja pagi balik *tido awal


Hari ini baru aku ada kesempatan nak update sebab aku masuk petang. So sekarang aku free, aku lepaskan rindu aku pada blog aku yang tak seberapa ni. 2 weeks aku tak update dah rasa macam 'siannya dekat blog ni' Hehehe.. Okay guys, salah satu sebab aku tak mengupdate mungkin aku letih kerja. Sebab lain yang takde mood tu, aku takde jawapan lagi. Kenapaaaa??


P/s : Aku rasa hati aku dekat blog macam kosong je sekarang. Mood tu hilang :(

1 comment:

xanders.co said...

sama laa. aku pun dah kerja. haha.

gudluck.