Thursday, September 20, 2012

Demam Gangnam.

Hello readers!

Heyyy sexy ladies! Op op opppp..

Dalam keadaan malam yang agak syiok selepas separuh hari aku menghabiskan masa dengan tidur yang nyenyak ala ala sleeping beauty macam barbie la konon kan. sambil dengar lagu Oppa oppa yang dipasang dari handphone adik dan juga sambil mata ini dijamukan dengan tarian gangnam dari adik yang agak gila. eh??

Siapa yang tak tahu pasal oppa oppa ni sangatlah rugi. silalah google and taip youtube and rajinkan la untuk menaip Oppa gangnam style! sangatlah cool, sangatlah style. serius. aku yang tak minat benda alah gini pun jadi sangkut sampai rasa nak gerakkan kaki sekali gus ikut rentak tarian gangnam. Tapi alangkah malang sebab aku ni tak pandai seni, noob dalam tarian. Last join group menari ni masa sekolah rendah. hamaigaddd, how i missyuuu dancing!! *sambil nangis sambil lari ke arah lori pastu kena sergah woiii

Gangnam ni adalah satu benda yang jadi trend pada zaman sekarang. penyanyinya adalah PSY, sangatlah style. Gangnam merupakan satu tempat di korea, lagu ni mengata tempat tu ye? ha haa taktau taktau.. kalau tak trend, takde la sampai cecah berjuta juta orang view videonya. Kalah cinta muka buku, kalah juga LMFAO kan kan?

Sampai setiap negara, setiap negeri ubah lagu gangnam. Ada yang jadi Oppa KL Style! ada jugak yang ubah jadi Oppa Georgetown Style dan ada yang buat flashmob gangnam! malah ada jugak yang ubah jadi Suasana gangnam raya!! eh ni bukan ke video ACTH yang femes ames tu. ada sepupu yang cool dan juga nenek yang sangat cool. macam cool blog!

Bukan tu je, malah aku pun rasa macam nak stylekan diri dengan menari ala ala gangnam. Tengok sekarang kaki ni dah gerak gerak ikut rentak gangnam. Penyudahnya handphone adik jadi mangsa kena ulang berkali kali lagu gangnam ni. kk bai nak menari ala ala gangnam *.*

- ACTH singkatan untuk Anak Cucu Tok Harun. peaceee
- nampak aku boldkan cool blog sebab aku gilakann heyyy cool blog!

No comments: